سایت شرکتی؛ بخش مهم از یک تجارت آنلاین! سایت شرکتی چیست و چرا به سایت شرکت نیاز داریم؟ سایت های شرکتی چه ویژگی هایی دارن؟ به کدوم وبسایت ها، سایت شرکتی گفته میشه؟  طراحی سایت شرکتی چگونه است؟ آیا به سایت شرکتی نیاز دارین و می خواهین کسب و کار خودتون رو شروع کنین؟ اهمیت طراحی سایت برای شرکت ها چی می تونه باشه؟ امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت شرکتی چیست؟

امروزه در دنیای آنلاین کسب و کارهای مختلفی علاوه بر اینکه در فضای فیزیکی فعالیت دارن، در دنیای آنلاین هم فعالیت کاری و خدمات خودشون رو ارائه میدن. از طریق طراحی سایت شرکتی شرکت ها و ادارات می تونن به رشد و ارتقا کسب و کارشون بپردازن. طراحی سایت برای هر کسب و کاری به عنوان یه نمای از اون کسب و کار در فضای وب هست. سایت شرکتی سایتی هست که شرکت ها به کمک اون می تونن به معرفی محصولات و خدمات خودشون به صورت آنلاین اقدام کنند. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله سایت شرکتی چیست؟ اطلاعاتی در مورد سایت های شرکتی به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های سایت شرکتی بپردازیم و مزایای طراحی سایت شرکتی رو مورد بررسی قرار بدیم تا بتونین با این سایت ها آشنایی داشته باشین.

سایت شرکتی چیست؟

سایت شرکتی چیست؟

اگه در حوزه وب فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم سایت های شرکتی رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که سایت شرکتی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که سایت های شرکتی از جمله سایت هایی هستن که می تونن قدرتمندتر از هر نوع سایت دیگه در سطح اینترنت عمل کنند؛ هم از لحاظ محتوا و هم از لحاظ سوددهی برای شرکت!

جالب اینجاست که بدونین سایت شرکتی یا Corporate Website به سایت هایی گفته میشه که مخصوص شرکت هاست. شما در این فضا به معرفی محصولات و خدمات مورد نیاز خودتون می پردازین. از ویژگی های مهم اون میشه به آپدیت سریع و راحت فعالیت شرکت اشاره کرد. شما از این طریق می تونین به صورت مستقیم به مشتریان خودتون ارتباط برقرار کنین. هدف اصلی سایت های شرکتی، معرفی محصولات و خدمات هست. به عبارت دیگه، می تونه بهترین راه برای تبلیغات باشه و از همین کانال به جلب اعتماد مخاطبان خودتون بپردازین. حرفه ای بودن سایت شما می تونه برگ برنده بزرگ شما در رقابت با رقبای شما باشه.

اگه مخاطبان شما در اولین تجربه خودشون متوجه خلاقیت و کارایی در طراحی سایت شرکتی شما بشن، تصویری از برند شرکت شما در ذهنشون ساخته میشه و از همون ابتدا ایده آل میشه. این موفقیت در برندینگ آنلاین شرکت فقط با طراحی حرفه ای سایت شرکتی امکان پذیر هست!

مقاله پیشنهادی: کسب درآمد آنلاین چیست؟ معرفی 5 روش پولساز

ویژگی های سایت شرکتی چیست؟

ویژگی های سایت شرکتی چیست؟

همونطور که گفتیم، سایت های شرکتی امروزه به عنوان یه نماینده از شرکت مورد نظر در فضای اینترنت عمل می کنند. به این دلیل که کاربران این امکان رو ندارن تا به صورت حضوری در محل شرکت مورد نظر حضور داشته باشن. بنابراین، سایتی که به عنوان نماینده شرکت طراحی شده، می تونه یه معرف از کلیت اون شرکت باشه. سایت های شرکتی ویژگی ها و مشخصاتی زیادی دارن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی های سایت شرکتی بپردازیم تا با این موارد آشنا بشین.

  • یکی از ویژگی های سایت شرکتی این هست که قالب ساده ای دارن و ظاهر اون ها پیچیده نیست. به این ترتیب، کاربران می تونن به راحتی از خدمات این سایت ها استفاده کنند.
  • یکی دیگه از ویژگی های سایت شرکتی این هست یه معرفی کلی و اطلاعات تماس از شرکت مورد نظر رو در صفحه اصلی سایت به کاربران ارائه می کنه.
  • معرفی محصولات شرکت
  • صفحه تماس با ما برای ارتباط با مشتریان و سایر شرکت ها
  • دارای فونت رسمی و سازمانی
  • یکی دیگه از ویژگی های سایت شرکتی این هست که دارای صفحه ای مجزا از نمونه کارها برای جلب اعتماد و نظر مخاطبان هست.

مقاله پیشنهادی: چالش های مدیریت سایت های اینترنتی چیست؟

اهمیت طراحی سایت شرکتی

اهمیت طراحی سایت شرکتی

در دنیای امروزی عدم طراحی سایت برای کسب و کارها به معنی بی هویت بودن اون هاست. پیشرفت قابل توجه فناوری و از طرف دیگه روند رو به رشد استفاده مردم از اینترنت دو عامل مهمی هستن که مدیران شرکت ها و سازمان ها رو به داشتن یه سایت شرکتی برای انجام تبلیغ و معرفی خدمات و برند خود ترغیب کرده. به طوری که یه اقدام ضروری برای شرکت ها محسوب میشه. تعداد کاربران اینترنتی هم روز به روز در حال افزایش هست و به طوری که اون ها برای کسب اطلاعات در مورد هر نوع محصول یا خدماتی و یا حتی خرید اون قبل از هر کاری به سراغ موتورهای جستجو میرن. بنابراین، طراحی سایت شرکتی از اهمیت زیادی برخوردار هست.

در حال حاضر با گسترش حضور مخاطبان و مشتریان در فضای مجازی، لزوم حضور و فعالیت شرکت ها در اینترنت هم بیشتر از قبل افزایش پیدا کرده. این حضور در قدم اول نیازمند داشتن یه سایت شرکتی خوب با امکانات و کیفیت مناسب هست. طراحی سایت شرکتی برای برندها مثل داشتن خونه یا پایگاهی در اینترنت هست که از طریق اون می تونن محصولات و خدماتشون رو بدون واسطه به مشتریان خودشون معرفی کرده و ارتباطی دو سویه با اون ها برقرار کنند. طراحی سایت شرکتی حرفه ای جذاب با رویکرد دیجیتال مارکتینگ و رعایت اصول سئو، مهم ترین قدم در برندسازی آنلاین برای شرکت ها و کسب و کارهای مختلف هست.

مزایای طراحی سایت شرکتی چیست؟

مزایای طراحی سایت شرکتی

سایت های شرکتی مخصوص شرکت ها و واحدهای صنفی فعال در زمینه خدمات مربوطه هست. وبسایت های شرکتی برای اهداف زیادی ساخته و طراحی میش. طراحی سایت شرکتی رو اکثرا شرکت های طراحی و برنامه نویسی سایت انجام میدن. همچنین داشتن سایت شرکتی باعث رشد و پیشرفت سایت شما میشه و مزایای زیادی رو به همراه داره. برخی از مزایای طراحی سایت شرکتی عبارت هستن از:

·معرفی کامل محصولات و خدمات

یکی از مزایای طراحی سایت شرکتی، معرفی کامل محصولات و خدمات هست. به عبارت دیگه، وبسایت های شرکتی به شما این امکان رو میدن تا به صورت کامل و به راحتی خدمات و محصولات شرکت خودتون رو به کاربران و مخاطبین خودتون معرفی کنین. این کار دقیقا عکس شرکت حضوری هست که در اون شما باید ویژگی های محصولات و خدمات خودتون رو به صورت جداگونه به مشتری ها توضیح بدین.

·کاهش هزینه های تبلیغاتی

یکی دیگه از مزایای طراحی سایت شرکتی، کاهش هزینه های تبلیغاتی هست. با داشتن سایت اینترنتی خیلی راحت می تونین برند و کسب و کار خودتون رو به مخاطبان و کاربران معرفی کنین و در صورتی که اگه فعالیت کسب و کار یا شرکت شما فقط به صورت فیزیکی باشه، برای معرفی برند و محصولات خودتون نیازمند پرداخت هزینه های سرسام آور هستین که باعث میشه در سال اول عدد منفی رو تجربه کنین.

·فعالیت بدون محدودیت جغرافیایی

یکی دیگه از مزایای طراحی سایت شرکتی، فعالیت بدون محدودیت جغرافیایی هست. در حال حاضر به لطف سایت های اینترنتی، کسب و کار دیگه محدود به شهر خاص یا محدوده خاصی نیستن. اگه دارای کسب و کاری هستین و به دنبال پیشرفت و توسعه هستین، باید به صورت حضوری از شهری به شهر یا کشور دیگه برین و قراردادهای مختلفی ببندین. با طراحی سایت شرکتی شما می تونین بدون محدودیت جغرافیایی فعالیت داشته باشین و خدمات و محصولات خودتون رو به افراد در هر گوشه از دنیا ارائه بدین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله سایت شرکتی چیست؟ اطلاعاتی در مورد سایت های شرکتی به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های سایت شرکتی بپردازیم و مزایای طراحی سایت شرکتی رو مورد بررسی قرار بدیم تا با این وبسایت ها آشنایی داشته باشین. همونطور که گفتیم، سایت های شرکتی به عنوان نماینده ای از شرکت مورد نظر در فضای وب هست. شما می تونین با استفاده از سایت های شرکتی محصولات و خدمات شرکت های مختلف رو مشاهده کنین و بتونین بدون هیچ مشکلی از امکانات این سایت ها بهره مند بشین. همچنین اگه صاحب کسب و کاری هستین، می تونین سایت شرکتی خودتون رو طراحی کرده و فعالیت خودتون رو شروع کنین.

نظرات: