ما سعی می کنیم در مقاله آیا کسب رتبه اول گوگل برای موفقیت کافی است؟ اطلاعاتی در مورد قرار گرفتن در رتبه اول گوگل برای شما ارائه کنیم و به بررسی نکات مهم برای حفظ جایگاه شما در صفحه اول گوگل بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه از سئو سایت داشته باشین. رسیدن به صفحه نخست گوگل اتفاقی پرسود هست و می تونه ورودی بسیار زیادی رو به سمت وبسایت شما روانه کنه، ولی این سود و مزایا تا زمانی وجود خواهند داشت که بشه رتبه سایت رو در نتایج صفحه اول گوگل حفظ کرد. بهترین شدن یه مسئله هست، بهترین موندن مسئله دیگه، ولی نه به این معنی که برای بهترین موندن باید کارهای خیلی متفاوتی انجام بدیم، کافیه تلاش گذشته رو تداوم ببخشیم و در کنار اون به برخی جزئیات هم توجه داشته باشیم تا در نهایت موفق بشیم.

گوگل برای کسب و کار افرادی که می خوان ترافیک ارگانیک بر روی سایت خود داشته باشن، حرف اول و آخر رو میزنه. وبسایت توسط گوگل خزیده میشه تا مشخص بشه که کدوم صفحات مفیدتر هستن و تقریبا بیشترین ارتباط رو با موضوعات مورد نظر کاربران داره. ما علاوه بر اینکه به نتایج گوگل اعتماد داریم، به اون وابسه نیز هستیم. با چنین توان و نفوذ کم نظیری، اینکه کسب و کار کوچیک شما در صفحه اول گوگل قرار بگیره، ممکنه کمی غیر واقعی به نظر بیاد، ولی همین قدرت گوگل هست که باعث شده کسب و کارهای کوچیک و محلی بتونن به صورت رایگان در رده های بالای نتایج جستجو قرار بگیرن. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله آیا کسب رتبه اول گوگل برای موفقیت کافی است؟ اطلاعاتی در مورد قرار گرفتن در رتبه اول گوگل برای شما ارائه کنیم و به بررسی نکات مهم برای حفظ جایگاه شما در صفحه اول گوگل بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

چرا صفحه اول گوگل اینقدر مهم است؟

کسب رتبه اول گوگل برای موفقیت

قرار گرفتن در صفحه اول نتایج گوگل شاید کاری سخت به نظر برسه، ولی میشه با سئو سایت و به کارگیری تکنیک های مختلف به اون دست پیدا کرد. گوگل قدرتمند هست. بر همه وبسایت ها مسلط هست و مشخص می کنه که کدوم صفحه برای هر موضوع و کلمه ای برای کاربران مفیدترین و مناسب ترین هست. ما فقط به نتایج گوگل اعتماد نمی کنیم، ما به اون ها متکی هستیم؛ برای تصمیم گیری در طول روز برای هر جنبه از زندگی خودمون.... به همین دلیل صفحه اول گوگل از اهمیت بالایی برخوردار هست و برای هر کسب و کاری آرزو هست تا در صفحه اول نتایج گوگل قرار بگیره و آمار بازدید و فروش خودش رو بالا ببره. به این ترتیب، اگه شما نیز وبسایت اینترنتی دارین، باید سعی کنین تا با به کارگیری سئو سایت، وبسایت خودتون رو بالا ببرین.

مقاله پیشنهادی: تاثیر رتبه های اول تا سوم صفحه اول گوگل در میزان بازدید سایت

با چنین قدرت و تاثیر بسیار زیادی، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل برای وبسایت کسب و کار کوچیک شما ممکنه دور از واقعیت و غیر ممکن به نظر برسه. ولی همین قدرت بسیار زیادی گوگل هست که باعث میشه این کار برای شما به کمک به سئوکار ممکن بشه. نتایج جستجوی گوگل با وجود پنل های دانش، جعبه های پاسخ گوگل، قابلیت توسعه سوالات مرتبط، نتایج محلی و موارد دیگه، توانمندتر شدن. با وجود روش های مختلف برای اشاره به منبع اصلی خبر، کار برای رتبه بندی بالا ارزش تلاش زیاد رو داره، چون نرخ ترافیک و نرخ کلیک هر دو زمانی که نتایج جستجو کاهش پیدا می کنه، به صورت چشمگیری افت می کنند.

باقی ماندن در صفحه اول گوگل برای کسب موفقیت ضروری است!

باقی ماندن در صفحه اول گوگل برای کسب موفقیت

در این بخش از مقاله آیا کسب رتبه اول گوگل برای موفقیت کافی است؟ باقی ماندن در صفحه اول گوگل برای کسب موفقیت رو برای شما مورد بررسی قرار می دیم. بهتره بدونین رسیدن به صفحه نخست گوگل پایان کار مدیران سایت ها نیست، بلکه باید سعی کنند تا در همون صفحه اول باقی بمونن. بسیاری از سایت ها وجود دارن که بعد از رسیدن به رتبه مناسب در لیست جستجو نتایج گوگل سایت خود، بهینه سازی سایت رو رها کرده و در نتیجه بعد از مدتی سایت رتبه خودش رو از دست میده و به صفحات بعدی منتقل میشه.

برای نگهداری سایت در صفحه نخست نتایج جستجوی گوگل باید به مواردی که بیشتر اون ها همون سئو سایت هست، عمل کرد. همچنین بعد از طراحی سایت، مهم ترین و اصلی ترین نکته برای مدیرات سایت ها رسیدن به صفحه اول گوگل و نگهداری سایت در این جایگاه هست. با پیشرفت فناوری رقابت نیز بین مدیران سایت ها رفته رفته در حال افزایش هست. در موتورهای جستجو نیز رقابت بین سایت ها زیاد شده و از این رو همه سایت ها تلاش می کنند تا در کلمات کلیدی خود در صفحه اول گوگل قرار بگیرن و در اونجا بمونن.

با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تازه جنگ شروع می شود!

رسیدن به صفحه اول گوگل تازه شروع جنگه و بعد از اون جدال اصلی برای کسب رتبه های 1 تا 5 هست. برای همین ابتدا نباید فکر کنین که بعد از قرار گرفتن در صفحه اول گوگل کار تموم شده و وقت جشن گرفتن هست. زمانی که به صفحه اول گوگل می رسین، پا در عرصه رقابت واقعی و سنگین می ذارین، چون تا قبل از اون با وبسایت هایی رقابت کردین که خیلی قوی نبوده و چالش و مشکل بزرگی محسوب میشه. ولی بعد از اون باید با وبسایت هایی جدال کنین که بسیار قوی بوده و دانش و مهارت کافی رو در اختیار دارن.

جالب اینجاست بدونن با توجه به اینکه این مرحله از کار خیلی سخته و واقعا به تخصص و درک عمیقی از سئو نیاز داره و اگه اشتباهاتی در این فرایندها اتفاق بیفته، دیگه حتی شانس رسیدن به این رتبه ها رو هم از دست میدین، تیم حرفه ای محتواکده آماده هست تا با ارائه قوی ترین خدمات سئو سایت مانند مشاوره، آنالیز سئو، تدوین استراتژی و...در این بخش از کار پشتیبان شما و سایتتون باشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله آیا کسب رتبه اول گوگل برای موفقیت کافی است؟ اطلاعاتی در مورد قرار گرفتن در رتبه اول گوگل برای شما ارائه کنیم و به بررسی نکات مهم برای حفظ جایگاه شما در صفحه اول گوگل بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، رسیدن به صفحه اول گوگل تازه شروع جنگه و بعد از اون جدال اصلی برای کسب رتبه های 1 تا 5 هست. برای همین ابتدا نباید فکر کنین که بعد از قرار گرفتن در صفحه اول گوگل کار تموم شده و وقت جشن گرفتن هست.

 

نظرات: