ما سعی می کنیم در مقاله چطور به منظور رتبه گرفتن در گوگل محتوای همیشه سبز بنویسیم؟ اطلاعاتی در مورد محتوای همیشه سبز برای شما ارائه کنیم و به بررسی نکات مهم برای تولید محتوای همیشه سبز بپردازیم و اهمیت محتوای سبز رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. بهتره بدونین علاوه بر موضوع های معمولی و یا حتی خبری که شما برای رتبه گرفتن در گوگل می نویسین، نوع دیگه از محتوا هست که خیلی به دیده شدن سایت و کسب و کار شما در گوگل کمک می کنه که بهش محتوای همیشه سبز گفته میشه و اهمیت زیادی در سئو سایت و رتبه گرفتن سایت داره.

احتمالا در زمان سرچ در گوگل یا اینترنت فهمیدین که یه سری از وبلاگ ها و سایت ها بیشتر مواقع جزو پنج رتبه اول صفحات جستجو هستن. این سایت ها ترافیک طبیعی بالایی دارن. این سایت ها از محتوای همیشه سبز به عنوان بخشی از راهبرد بازاریابی محتواهای خودشون استفاده می کنند. اگه اولین بار هست که این اصطلاح رو می شنوین یا قبلا شنیدین و کنجکاو شدین تا درباره اون ها بیشتر بدونین، این مقاله رو مطالعه کنین. چون ما سعی می کنیم در مقاله چطور به منظور رتبه گرفتن در گوگل محتوای همیشه سبز بنویسیم؟ اطلاعاتی در مورد محتوای همیشه سبز برای شما ارائه کنیم و به بررسی نکات مهم برای تولید محتوای همیشه سبز بپردازیم و اهمیت محتوای سبز رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم.

شاید دوست داشته باشید: معیارهای یک محتوای خوب برای کاربر و موتورهای جستجو

محتوای همیشه سبز چیست؟

محتوای همیشه سبز چیست؟

اگه در حوزه تولید محتوا یا سئو سایت فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم محتوای همیشه سبز رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که محتوای همیشه سبز چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که محتوای همیشه سبز که بهش Evergreen نیز گفته میشه، به محتوایی گفته میشه که به اصطلاح مرگ نداره و یه محتوای زنده محسوب میشه. نوشتن این محتوا راحت نیست و حتی میشه گفت تولید محتوایی سخت به حساب میاد، ولی بازخورد خیلی عالی از تولید محتواهای همیشه سبز در مقایسه با همه سختی های نگارش اون ها بسیار ارزشمند هست.

مقاله پیشنهادی: درس های مهم در هنگام تولید محتوا

جالب اینجاست که بدونین محتوای همیشه سبز یا Evergreen چیزی هست که مطلوب همه بازاریابان هست. ولی تولید این نوع محتوا کار ساده ای نیست، ولی اگه تلاش کنین می تونین بعد از اون بشینین و از نتیجه زحمت های خودتون لذت ببرین. همچنین محتوای همیشه سبز محتوایی هست که در برابر زمان مقاومت می کنه و معمولا آموزنده، قابل اجرا و بسیار مربوط با نیاز کاربر هست. بیشتر مطالب برای مدت زمان کوتاهی کاربرد دارن، ولی این نوع محتوا از اون دسته نیست. حتی برخی از مقاله هایی که بعد از انتشار مورد توجه قرار میدن، علاقه مردم نسبت به اون ها به سرعت کاهش پیدا می کنه و دیگه بازدید نمی گیرن.

اهمیت محتوای سبز

اهمیت محتوای سبز

گوگل برای محتوای سبز ارزش بسیار بالایی رو قائل میشه و اگه شما در این زمینه شروع به تولید محتوا کنین، قطعا نمی تونین ترافیک از ایمیل رو وارد سایتتون کنین و مخاطبان و کاربران سایتتون رو به صورت نامحدود افزایش بدین. با تولید محتوای همیشه سبز شما این توانایی رو دارین تا در نتایج اول گوگل بهتر دیده بشین و یا حتی رتبه اول گوگل رو به دست بیارین. از همه مهم تر اگه در حوزه کاری خودتون شروع به تولید محتوای همیشه سبز کنین، می تونین کاری کنین که مخاطبان و کاربران هدفتون شما رو راحت تر پیدا کنند. محتوای همیشه سبز ارزش بسیار بالایی دارن و گوگل به این محتواها توجه زیادی می کنه.

علاوه بر این، باید محتوایی تولید کنین که بتونین با استفاده از اون نرخ کلیک سایت خودتون رو در نتایج گوگل افزایش بدین. برای مثال استفاده کردن از عنوان بسیار جذاب یکی از رازهای تولید محتوای همیشه سبز هست. جذب مخاطبان هدف بسیار مهم هست و منظور از مخاطبان هدف مخاطبانی هستن که حاضر هستن بابت محصولات و خدمات به شما پول بدن. تولید محتوای سبز می تونه درآمد شما رو چندین برابر کنه.

نکات مهم برای تولید محتوای همیشه سبز

نکات مهم برای تولید محتوای همیشه سبز

در این قسمت از مقاله چطور به منظور رتبه گرفتن در گوگل محتوای همیشه سبز بنویسیم؟ قصد داریم شما رو به صورت کلی، اصولی و کاربردی با نحوه تولید محتوای همیشه سبز آشنا کنیم و به شما بگیم که چجوری می تونین محتوای سبزی برای سایتتون تولید کنین. از شما می خواهیم تا همه نکاتی که در ادامه یاد می گیرین رو به صورت دائم در کسب و کار و سایت خودتون پیاده سازی کنین و نتایجش رو با قبل بررسی کنین. بنابراین، با ما تا انتهای مقاله همراه باشین تا با این نکات مهم برای تولید محتوای همیشه سبز آشنا بشین.

• انتخاب کلمات کلیدی سایت به درستی

یکی از نکات مهم برای تولید محتوای همیشه سبز این هست که به درستی کلمات کلیدی سایت خودتون رو انتخاب کنین. اگه محتوای شما همیشه سبز هست باید کلماتی رو انتخاب کنین که همیشه محبوب هستن و مخاطبان و کاربران زیادی همیشه از اون ها در گوگل استفاده می کنند. کلمات کلیدی که انتخاب می کنین، نباید تاریخ انقضا داشته باشن و منقضی بشن. برای انتخاب کلمات کلیدی باید کلمه هایی رو در نظر بگیرین که همیشه در حوزه کاری شما جستجو میشن و میزان سرچ بالایی دارن.

• بررسی محتوای رقیبان

یکی دیگه از نکات مهم برای تولید محتوای همیشه سبز این هست که باید محتوای رقیب هاتون رو به صورت کامل بررسی کنین. فرقی نمی کنه هدف اصلی شما تولید محتوای اسمان خراش هست یا تولید محتوای معمولی یا حتی محتوای همیشه سبز. برای بررسی محتوای رقیبان در اولین قدم باید کلمه کلیدی خودتون رو انتخاب کرده باشین و بعدا این کلمات رو در گوگل سرچ کرده و 10 سایت اول صفحه اول گوگل رو به صورت کامل بررسی کنین.

• بروزرسانی محتوا

یکی دیگه از نکات مهم برای تولید محتوای همیشه سبز این هست که محتواهای خودتون رو باید بروزرسانی کنین. بهتره بدونین بروزرسانی محتوایی یکی از تکنیک های بسیار قدرتمند برای بهبود رتبه سایت هست. وقتی شما محتواهای قدیمی سایت خودتون رو بروزرسانی می کنین، باعث میشه تا محتوایی که نوشتین رتبه بهتری رو در گوگل به دست بیاره. به عبارت دیگه، در مبحث تولید محتوا، بروزرسانی محتوا نقش مهمی داره. شما با بروزرسانی محتواهای خود می تونین اون ها رو به محتوای همیشه سبز تبدیل کنین.

تاثیرات محتوای سبز بر سایت

تاثیرات محتوای سبز بر سایت

همونطور که گفتیم، محتوای همیشه سبز محتوایی هست که در برابر زمان مقاومت می کنه و معمولا آموزنده، قابل اجرا و بسیار مربوط با نیاز کاربر هست. بیشتر مطالب برای مدت زمان کوتاهی کاربرد دارن، ولی این نوع محتوا از اون دسته نیست. محتوای سبز تاثیرات زیادی برای سایت دارن و باعث میشه تا سایت رتبه بهتری بگیره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله به بررسی تاثیرات محتوای سبز بر سایت بپردازیم.

• یکی از تاثیرات محتوای سبز بر سایت، ارتقا جایگاه وبسایت در موتورهای جستجو هست. از اونجایی که محتوای سبز همیشه ارزشمند هستن، قرار دادن این نوع محتوا در سایت باعث افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو میشه. استفاده از کلمات کلیدی مناسب در تولید محتوای همیشه سبز به بهینه سازی سایت شما خیلی کمک می کنه.

• یکی دیگه از تاثیرات محتوای سبز بر سایت، جذب مخاطب و بازدهی بلند مدت هست. اهمیت محتواهای همیشه سبز برخلاف سایر محتواها که دارای تاریخ انقضا هستن، بعد از مدتی کم رنگ نمیشه. به عبارت دیگه، محتوای سبز که در وبلاگ خودتون منتشر می کنین، سال ها بعد نیز باعث جذب ترافیک میشه.

• یکی دیگه از تاثیرات محتوای سبز بر سایت، سهولت در جمع آوری اطلاعات کاربران هست. از ترافیکی که این نوع نوشته ها برای سایت شما به وجود میارن، می تونین در سیستم بازاریابی و فروش استفاده کنین. برای این کار کافی در آخر مطلب سبز که در اختیار کاربر می ذارین، از اون بخواهین تا برای دریافت چنین مطلبی در سایت شما ثبت نام کنه و تعداد کاربران خودتون رو افزایش بدین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله چطور به منظور رتبه گرفتن در گوگل محتوای همیشه سبز بنویسیم؟ اطلاعاتی در مورد محتوای همیشه سبز برای شما ارائه کنیم و به بررسی نکات مهم برای تولید محتوای همیشه سبز بپردازیم و اهمیت محتوای سبز رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، محتوای همیشه سبز محتوایی هست که در برابر زمان مقاومت می کنه و معمولا آموزنده، قابل اجرا و بسیار مربوط با نیاز کاربر هست.

نظرات: